Dette skjer Lørdag 3. november
Oppstart kl 10.00
Konkretiser ditt tilbud
- Hvilke varer eller tjenester kan du tilby?
- Hvilken verdi har dine tilbud for verden?
- Hvordan gjør du kundens liv bedre
Finn ditt konkurransefortrinn
- Hvorfor skal kunden velge deg framfor konkurrenter?
- Hva gjør deg annerledes og bedre?
- Finn din unike «blue water»-strategi
Finn ditt kjernebudskap
- Hva er ditt verdiforslag?
- Hva er ditt sentrale budskap?
- Hvordan kan dette formidles i forskjellige kanaler?
Lunsj kl 12.00-13.00
- Lunsj er ikke inkludert i kursavgiften, men det finnes en rekke spisesteder i forskjellige prisklasser i umiddelbar nærhet av kurslokalet. Det er også anledning til å medbringe egen mat og spise denne i kurslokalet.
Hjemmesiden – navet i den digitale markedsføringen
- Hva bør domene og nettløsning være?
- Hvordan lage en selgende hjemmeside?
- Tips til forsiden og menypunktene
Enkeltsider og presentasjoner
- Hvordan bør du presentere varer og tjenester på hjemmesiden?
- Hvilke andre sider trenger du på hjemmesiden?
- Hvordan utforme sidene best mulig
Salg og bestillinger
- Hva skal til for at hjemmesiden skal gi deg salg og bestillinger?
- Hvordan bygge «overtalelsens sti» som leder kunden mot salget?
- Tips for å håndtere kjøp og bookinger
Avslutning kl 16.00
Prisen for begge dagene til sammen, med all dokumentasjon er kr 2990
Har du ikke mulighet til å delta denne helgen? Du kan også kjøpe dokumentasjonen fra workshoppen og gjennomgå den selv, i form av Soul Marketing Blueprint.